Informacje dla osób składających reklamacje dotyczące wywozu odpadów - Urząd Gminy Wejherowo

Informator

Aktualności

Informacje dla osób składających reklamacje dotyczące wywozu odpadów

Reklamacje w kwestiach wywozu jak dotychczas będą przyjmowane w Urzędzie Gminy Wejherowo (tel. 58 677 97 06). Osoby zgłaszające reklamacje prosimy o:

- upewnienie się co do daty wywozu wynikającej z harmonogramu (od marca br. zmieniły się firmy obsługujące rejony i w związku z tym również dni i daty wywozów)

- upewnienie się czy pojemniki i worki były dostępne do odbioru przed posesją lub w otwartej pergoli od godz. 7.00 w dniu wywozu

Prosimy o zgłaszanie reklamacji najwcześniej i jednocześnie najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po zaistnieniu sytuacji wymagającej interwencji.

Zgłaszanie w dniu bieżącym nie pozwala traktować informacji jako reklamacji, gdyż objazdy rejonów trwają do godzin popołudniowych. Z uwagi na zmiany firm wywozowych bez znaczenia pozostaje fakt, iż np. do tej pory dana ulica obsługiwana była w godzinach porannych.

Z kolei zgłoszenie reklamacji po upływie dłuższego czasu utrudnia jej realizację.

Reklamacje wynikające z przyczyn leżących po stronie firm wywozowych - zweryfikowane w systemach GPS i na rejestratorach video pojazdów - będą realizowane jak najszybciej to będzie możliwe. Reklamacje wynikające z przyczyn leżących po stronie mieszkańców (nie wystawione lub zbyt późno wystawione odpady, zamknięta pergola, posesja strzeżona przez psa, zagrodzony przejazd, znaki zakazu wjazdu ustawione na drogach prywatnych itp.) nie będą mogły zostać zrealizowane.

Szczegółowy harmonogram wywozów dostępny jest pod linkiem: kliknij

Przypominamy kontakty telefoniczne do Urzędu Gminy w sprawach związanych z odpadami:

- płatności, salda, deklaracje – 58 677 97 36 (Referat Finansowy)

- reklamacje, harmonogramy – 58 677 97 06 (Referat Inżynierii Środowiska)

Przypominamy również, że od stycznia zmieniły się opłaty za gospodarowanie odpadami. Szczegóły dostępne są pod linkiem: kliknij

Przypominamy także, że każda osoba, która złożyła deklarację przed 01.01.2017 r. powinna otrzymać pisemne zawiadomienie o nowej wysokości opłaty. Informacja taka była rozprowadzana w lutym br.. Część adresatów nie odebrało tych przesyłek z poczty. Duplikat takiej informacji można otrzymać w Urzędzie Gminy Wejherowo, dzwoniąc pod nr 58 677 47 44.

Partnerzy:

Informacja dotycząca plików cookies.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi - zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.